
Kızlar benim bir kaç gündür yumurtalıklarımda batma akıntım ve cinsel istekte artık vardı. Normalde pcos olduğum için ven bir türlü çizgi göremiyordum. Ovülasyon testi de bulamadım günlerdir. Dün buldum. Test yaptım 1. Gibi çıktı. Daha sonra bugün yaptım bugün de ona göre daha silik çıktı. Çatlama bitmiş mi oluyor acaba. Ya da daha başlamamış mı başlayabilir mi oluyor ? En azından o günleri değerlendirdiğim için gebelik testi yaparım 🙏