Merhaba güzel arkadaşlar,
İlk gebeliğim ikizdi ve bebeklerin kalbinin durması sonucu kürtaj oldum daha sonra devlet hastanesine genetik testi yaptırdım. Kan pıhtılaşması testlerimde aşağıdaki sonuçlar çıktı ama doktor net bir bilgi vermedi.
Şu an yine gebeyim henüz doktora gitmedim kalp atışlarını duymak için 7 haftayı bekledim bu hafta gideceğim.
Bilgisi olanlardan ricam sonuçlarda pıhtılaşma problemi olup olmadığına dair şey var mıdır?
