Kızlar az önce afedersiniz lavobodan çıkarken peçeteye sildiğimde akıntıyla karışık çook az bi şekilde pembe leke geldi en son 5 haftalıkken öyle olmuştu yerleşme kanamasıydı neden böyle oldu anlamadım eğer artarsa mı gidiyim yoksa şimdimi gidiyim doktora