Aysegltsn Kızlar merhaba 32+1 im , bebegi aşağıda çok fazla hissetmeye başladım idrararim fazla gelmeye başladı karnım bir gün taş gibi bir gün yumuşak acaba doğum mu yaklaşıyor 🫠🫠 enfeksiyonum var erken doğumdan korkuyorum
1palyaco Aysegltsn benimde karnım taş gibi oluyor hatta bi tarafa toplanıyor bebek . 37.haftadayım bir iki aydır bu durumu yaşıyorum . Bebeği de göbek deliğimin sağ tarafında çoğunlukla hissediyorum ama sol kasığıma yakın hissettiğimde oluyor. Yani olabilir şeyler doktorunuz herhangi bir sorun olduğunu söylemediyse stres yapmayın . Sağlıkla zamanında kucağmıza alalım inşallah 🌸
Ceku00 Aysegltsn 32+6 yım benim de bazen karnım sert oluyor 5-6 gün önce muayene oldum doktor bir sıkıntı görmedi. Normal süreç büyük ihtimalle 🌸