Neslihankrhmt 30+3 deyiz 28 de gittim en son 3 hafta da bir çağırdı hep normal de 32 den sonra nst olması gerekiyormuş sanırım ama benim doktorum hiç bir hastasını sancısı olmadan nstye sokmuyor diye duydum haftaya kontrolüm var çağıracak mı bilmiyorum nstye