merhaba hanımlar bu çalışır raporu ne zaman alınacak benim kafam karıştı. 32 . haftaya girsiğin gün mü? 32 içinde mi yoksa 33 ilk günü mü? ben burayı anlayamadım. birde aldıktan sonra her hafta gidip alacak mıyım yoksa 37 ye kadar yeterli mi. beni bir aydınlatın lütfen ❤️