SrpYlmz Tuceeee henüz doğum yapmadım 30 haftalığım bı kaç gündür sürmeye başladım yumuşatıyor catlamalarina iyi geliyor ve baya araştırdım lansinohun fiyatı çok şişik mustela gibi abartilan ama içi fos olan bı ürün diye düşünüyorum ben İncia markasının göğüs ucu kremini aldım canım
Yaprakdokumuseverr Tuceeee ilk doğumumda lansinoh kullandım hiçbir işe yaramadı şimdi balmumu kapak aldım ebebekten çok memnunum
Babymom07 Tuceeee Lansinoh aldım o kadar para verdim inşallah işe yarar yoksa çok üzülürüm 😂 35. Haftadan sonra sürmeyi düşünüyorum. Şimdilik biraz kuru sadece
bahocum Tuceeee ya doğuma hazırlık kursunda ebem gereksiz olduğunu söyledi kremlerin. En iyi ilaç kendi sütünüz emzirdikten sonra sütünüzden sürün bırakın dedi ama bilmiyorum ben de lansinoh alacaktım kafam karıştı
dentigerozz Ben sadece gümüş kapak kullanıyorum harika birşeymiş, bütün yaraları iyileştirdi ve sızlamasını vs tüm ağrısını alıyor göğüslerimin. Tavsiye ederim
Hulo2105 dentigerozz merhaba doğum yapmadan önce kullandınız mı? Kullandıysanız gün içinde kaç saat taktınız?
Alyadefne Yaprakdokumuseverr ayy bende aldım ondan hatta 2.si imdşrşmliydi 2 paket aldım İçinde 2 şer tane var. Benim doğumuma daha var siz nasıl kullanıyorsunuz her emzirme sonrası mı takıyorsunuz herhangi bir krem vs sürüyormusunuz takmadan
Tugcebngl Tuceeee ilk doğumda lansinoh kullandım yara olmadı diyemem olmayanda olduğunu düşünmüyorum ki özellikle ilkse çatlıyor meme ucu yani suan yine lansinoh aldım ben memnun kaldım uzun sürede kullandım ama ilk 1 ay hiçbişey fayda etmiyor malesef
Yaprakdokumuseverr Alyadefne Sürekli kullanıyorum çünkü meme ucu südyene değse bile hassas olduğu için çok acıyo o yüzden rahat ediyorum. Krem vs sürmüyorum tek başına yeterli bi ürün ☺️
Peralle Tahin yağı. Tek geçerim. Allah söyleyenden razı olsun. Lansilohmuş, gümüş kapakmış, avent kalkanmış yok hepsi nir yana tahin yapı bir yanaydı bende.