40+3 ilk gebeliğim bir kızım olucak ALLAH izin verirse gelmeye gönlü yok ne açılma ne sancı ne nişan hiç bir belirti yok yarın acile yine gideceğim nts için acilde ki doktor 41 i beklemeyi pek tavsiye etmiyoruz perşembe tekrar geleceksin dedi sizde durumlar nasıl ablalarım