Kizlar sizlere umut olmaya geldim 😊cogu kiwi benimle ayni durumda gordugum kadariyla her kes benim gibi erkenden test yapmiw ve cogu kiwi neqativ gormuw bende sizin gibi adete 6 gun kala bawladim test yapmaya neqativ cikti en sonda 16si yaptim yine neqativ gordum moralik cok bozulmuwtu ama 18i bi daha yapmaya karar verdim bu sefer cok silik bi cizgiyle pozitiv gordum😊bence umidinizi itirmeyin erkenden test yaparakar moralinizi bozmayin inwAllah isteyen ve bekleyen her kes o cift cizgiyi gorur😍