Gizm6 Birmi 17+4 🥰 alt karnımda ağrı oldu bu hafta onun dışında hersey yolunda gidiyor duygusal iniş çıkışları saymazsak😁
gmzmg1 Merhabaa 🍀 bizde burdayız. Çok yoğun yolculuklu gezmeli 4 günden sonra evimize dönüyoruz. İnşallah herşey yolundadır 🙏🏻
Birmi Paamuk gecer insallah bende de felaket ayak yanmasi var .Zehir oluyor geceler:(cinsytnzi ogrendnzmi
gmzmg1 Paamuk bende de kramplar çok fazla . Dün deniz sonrası yarım saat parmaklarım kasıldı düzelmedi . Geceleri de uyandırıyo magnezyum kullandığım halde 🥺
Paamuk numix insülin direnci vardı bende zaten hapı bırakınca gebelikte birden şeker seviyesi yükselmiş şeker yüklemesi yapıldı 10.cu haftada gebelik sekeri cikti ve insülin kullanıyorum 🥲
gmzmg1 Birmi 6 Haziran’da %90 kız olduğunu söyledi doktorum 😊 ayrıntılı ultrasonu bekliyorum netleşmesi için . Çünkü kesinlikle göstermedi çok uğraştırdı