İsim konusunda ben de aşırı kararsızdım, instagramda şira mercan hanımın hesabına bakın derim.. isim soyisim uyumunu öğrenmeniz için güzel rehberlik ediyor.örneğin ben de defne isimini çok beğeniyorum ama bizim soyismimizdeki sesli harflerin hepsi “e” oldugu için dengeli olmayacağını ondan öğrendim. Bi de içinde “ay “ olan isimler diğerlerime göre ayın konumundan daha çok etkilenir oluyorlarmış