Beybyi Kızlar Bat 23 dün yaptım hiç silik bile yoktu bu gün ilk idrarla yapiym dedim böyle silik bı şey var gibi sizce var mı 🫠
Bercestee Beybyi ben de göremedim biraz daha beklemek lazım sanırım. Hakkınızda hayırlısı olsun İnşAllah 🤲🤍
numix Adete 4 gün kala benim de böyleydi testim 🥰 bence 2 gün sonra testi tekrarlayın koyulaşırsa o gün kan verin. Şuan çook düşük değer çıkar. Yükselmesini bekleyin. Ben adete 2 gün kala beta baktırdım 40 çıktı ☺️
Sermindrgt Beybyi canım ben gördüm silik çizgiyi, erken olmuş olabilir biraz bekle ve hemen kan vermeye git mucize kendini kanıtlasın💜
Babyybabyyy Beybyi evet silik çizgi var. Adette 2 gün kala tekrar yaparsanız de kan verirseniz net sonuç alırsınız 🥰 hayırlı olsun,😍
Beybyi Ayshababy bu days doctor herkes doğru çıkarıyor diye biliyorum gecikmemi bekliycem son bı testim kaldı onu da gecikmeden sonra yaparım eğer gecikmem olursa 🙈
Senamstf Beybyi canım days doctor bende yalancı pozitif çıkardı :( başka bir test alıp tekrarlayın isterseniz. İnşallah sizinki gerçekten pozitiftir bu güzel haberi alırsınız 🙏🏻🌸