Nevruza 13 haftalık hamileyim aşırı kabızdım. Bekunis kullandım sancım oldu sancılı bir şekilde lavaboya çıktım sizce bebeğime bir şey olmuş olabilir mi çok korkuyorum
ftm_cglyn Nevruza akşamdan bi kaşık zeytinyağı içip sabahta aç karnına akşamdan ısladığınız 2 kasıyısının suyunu içip kayısıyı da ardına yerseniz daha rahat çıkarsınız wc ye . Bende çok çektim o haftalarda çok faydasını gördüm .
Muge23 Bende oldum da bana bekunis vermediler dubhalac kullandim fayda etmedi aksamdan kaysi kurusunu sicak suya isladim sabah hem kayisiyi yedim hem de suyunu ictim fayda gordum cnm dene bi cok zor kabizlik