Yalancı kasılmalarm sancılarım o kadar arttı ki sürekli takip etmekten kendimi dinlemekten yoruldum.. doğurup kurtulmak istiyorum sıcaklar bi yandan bunaltiyor 4 yaşına girecek kızım var onunla ilgilen vs. Derken belim kasıklarım kopuyor artık🥹 bugün kontrolüm var çatı muayenesi vs. Demedi doktor ama acaba yapar mı merak ediyorum ama bi yandan da korkuyorum🤣🙈 sizler nasılsınız doğurma belirtilerinz var mı🌸 hepimiz sağlıkla hayırla kucağımıza alalım inşallah🫶🏻