Kizlar 26 haftadaym kasiklar bel sezeryan yerm okdr aciyoki yatakda dinemiyorum yuruyemiyorum oturup kaliyorum bazen yatamiyorum.o gece uykusuz kaliyorum normalmi acile gttm nst bile cekmeden dogum evine gtcekdn dedi gitmedm hc bisi yapmadan yollayamazsnz dedm nst bile bakmadnz dedm ben kendi doktorumu beklicem dedm onlra kalsa dogurtucaklar hemen nebcm gorevli bunlar ya