Ayse1-1 Tecrübeli anneler merhaba ilk hamileliğim benim. Doğum sonrasında bize ve bebeğe en lazım olanları paylaşabilir misiniz? Hastane çantasına Gereksiz şeyler koymak istemiyorum 🥰🌼
SrpYlmz Ayse1-1 benimde ilk bebişim iki ayımız kaldı ama ablam yeni doğum yaptı ondan istemiştim lazım olan herşeyi söyledi buraya bırakayım 
Rabiul Ayse1-1 benim ki şuan bu şekilde 2 adet elbiseli pijama , emzirme atleti , ped , depend koyacağım. Bir de süt kaşığı , göğüs pompası sterilize ettim onları ekleyeceğim eksik bir şey varsa yazarsanız sevinirim.
Berivan6565 SrpYlmz biberon ve mama çok gereksiz emziriceksiniz zaten bebek doğmadan kendinizi neden buna hazırlıyorsunuz
pamukprensesim SrpYlmz ben de kaydettim tesekkurler ben biberonu nasil alacagimizi bilmiyorum tekli kucuklerden mi alsam ilk etapta denemek amacli
Elifinannesi33 SrpYlmz biberon mama gereksiz. Yenidoğana biberon verince meme reddi artabiliyor çok gerekli ise nöbetçi eczaneden bile alınır. Anne çalışmıyorsa süt sağıp biberonla vermeye gerek bile yok
SrpYlmz Kontes001 rica ederim ♥️ birde soğuk oluyor kendin için yelek koy demişti ama ben ağustosta doğum yapacagim için kararsız kaldım doğumhane soğuk olduğu için bı sure üşüme oluyormuş
Kontes001 SrpYlmz ben ilk hamileliğimde giymiştim sanırım ama üşüdüğüm için değil de üşümemek içindi sanırım 7 yıl geçti üstünden unuttum
SrpYlmz 34473447 çorap babet çorap aldım patik koymayabilirim patik yelek diye dogumhaneden çıkınca soğuk oluyor diye diyorlar ama patik yelek koymam koyarsam en fazla ince bir hırka fln koyarım
Marrie 34473447 sezaryan olursa ameliyathane soğuk oldugu için çıkınca ihtiyaç olabilir, sonuçta gaz olmamak için tüm ameliyat sonrası özellikle ayakları ısıtmak gerektiğini öneriyorlar
SrpYlmz Kontes001 yaz miydi ? Ya bilemedim listede emin olmadığım tek şey patik ve yelek yazın doğum yapcaklara gerek var mı onlara bilemedim
Tachbibi SrpYlmz Merhaba ben Haziranın 7 sinde doğum yaptım bence patik değilde çorap hırka mutlaka alın yanınıza
SrpYlmz Berivan6565 sezeryan olucagim için sütun hemen gelmeme durumu oluyor bunu bildiğim için aldim
teachervera Berivan6565 Biberon şart doğum yaptığın gibi anında süt gelmiyo çünkü bebek nasıl beslenecek
alyamm_33 Berivan6565 iki tane sezeryan oldum 3 bebeğimi bekliyorum hemen süt gelmiyor 2 gün sonra geliyor O bebek doğduğunda aç kalır yoksa anında sarılık oluyor sonra da yoğun bakıma alıyorlar bu riski hiçbir anne alamaz.
Berivan6565 Bu ikinci doğum kendim için bol atlet ve pijama aldım doğum sknrasi hem süt çok akıyor hemde çok terliycegimiz için sık sık değiştirilir çorap tülbent depend emzirme sudyeni göğüs ucu kremi hastaneden çıkarken giyilecek kıyafet ve terlik Bebek için hastane çıkışı bebek yatagina sermek için ayrı olarak muslin örtü bol zıbın aldım bez 3 takım kıyafet emzik ağız mendili fln unutun da yazmadigim şeyler olabilir
34473447 Patik yelek filan gerek yok kendinize ve bebek için yedek kıyafet ve bez alın en önemli olan onlar pamuk yada islak mendil onun dışında o kadar şey gereksiz terlik lazım kıyafet bez ıslak mendil biberon çok şart değil biberon gotursen mamada götürmen gerek Allah korusun yoğun bakımlık durum olsa tedarik edilmesi gerekenleri söylerler size ben iki doğum yaptım sonuçta
SrpYlmz pamukprensesim ben Tommee Tippee Marka aldım antikolik içindeki çizelge sıcaklığını bile gosteriyor
metemom_ Rabiul canım göğüs pompasını nasıl temizledin bende biberon temizleyici var onla mı yıkasam diye düşünüyorum