merve_89 Haftamdayim sol göğsünün altı kaburgam ağrıyor oturamiyorum o kadar elimle sürekli tutuyorum ovaliyorum orayı ama yok geçmiyor.Bu durumun sebebi aynı şeyi yaşayıp dr.a giden varmi
Cigdm merve_89 magnezyum eksikliği canım benim iki hamilelikte de oldu kulandim geçti iyi bir magnezyum kullanman lazım benimde tam bu aylarda başladı arabada oturamiyordum