Tüpbebekle 6+4 günlük hamileym kızlar fitil ve progestan iğne kullanıyırum. Bugun acık havada bir düğüne gittik 4-5 saat oturdum. Kasık agrım var bel agrım var. Otrmaktan mı bilmiyorum üşüdüm biraz. Üşümek risk olusturur mu molur dua edin. Cok korkuyorum kaygılanmamda haklı mıyım