Seddda leyze ilk oğlumu 4.900 doğurdum 36+3 te küveze aldılar 10 gün solunum sıkıntısı var dediler ilk başta sonra sarılık oldu şuanda 5.5 yaşında gayet iyi maşallah herkeste aynı olurmu bilmem
ZeyHus33 leyze oğlum 36 haftada doğdu sadece doğduğu an yanımda hava verdiler Ondan sonra Başka bişi yapmadılar Yanıma verdiler 3.200 su kilosu odaya aldılar emdi Çok şükür Bı sorun yoktu smdi yine korkuyorm 36 da doğarsa die 35+1 haftaligim
ffadik_06 Kilosuna ve emmesine bağlı bir tanıdığım 36 da doğum yaptı emmezse küveze alırız dediler emince almadılar geri
Dlar Canm gelişimi iyiyse emme güdüsü iyiyse almazlar aynı şey 37 ve 38 içinde geçerli 36 dan sonra risk kapılıyor eğer öyle durum varsa korkma
Aybuk66 Seddda masallah diyelim vala nediyim bende kizimi 4 ksur dogurdum cok dyodum ama bizden fzlasi varmis