Birpsikologanne kesinlikle alınmalı… ben kullandım, ilk gün çok çok minik bir sızı dışında asla ne tıkanıp mastit olma, ne acıma ne kanama hiç bir şey yaşamadım… daha sonra kapakları kardeşimin eşi kullandı onda da sıfır sıkıntı… bence çok faydalı bir şey o…
Bir de ben doğumdan iki hafta önce de kullanmaya başlamıştım, sütyenin içine koyuverirdim…