Aynuranneoluyor Kizlar sadece tuzlu seyler duruyor migdemde meyve bile bazen cikiyor afedersiniz neden sadece tatliyi cikariyorum sizdede boyle oldu mu? Suan 7 hafta 3 gunlugum
Crnsln Aynuranneoluyor bende tatlı yediğim de direkt midem bulanırdı o haftalarda. Yani normal ama geçiyor merak etme 12 haftalıktan sonra düzene girmeye başlar miden
Gg5348 Aynuranneoluyor en azından tuzlu şeyler midenizde kalıyormuş ben 16 haftalık olana kadar her şeyden kusuyordum tatlı ağzıma bile süremedim nerdeyse geçicek merak etmeyin
YeniGelinMeselesi Aynuranneoluyor tatlı delisi olan ben aynı senin gibi olmuştum 4.aya kadar kakaolu,şerbetli ne tatlı yesem kustum artık kokusuna dahi tahammül edemiyordum ama geçti 4.aydan sonra normale döndüm hep tuzlu ve acı şeyler yiyordum 😅
Satisati Aynuranneoluyor canım şuan daha erken haftalardasin o nedenle mideni bastirabilecegin şeyleri kusmuyorsun tuzlu şeyler mideme iyi geliyordur ¾. Aydan sonra kendini toparlayinca yemeye başlarsın
Aynuranneoluyor Crnsln offf tatli asersemde yedikten sonra kotu oluyorum, sadece tuzlu olmasi lazjm ve canimin cektigi seyler olmasi lazim :( okader biktimki 2 haftadir cekiyorum bezdim artik