Merhaba kizlar .
Benim adetim 2 gün gecikti ustune adet oldum ve adetim 2 gunu banyo yaptim banyom bitikten sonra çıkarken benden bir parca dustu bas parmagin tirnagi kadar ortasi etrafida jelo gibi pembe kan ortasindada 3 nokta kan varda yuvarlak seklinde birde tirnak ucu beyaz yer uzunlukta beyaz vardi sizce bu dusukmuydu ? Yasayan oldumu 😖 o gunden beni uzun uzun sumuk gibi kan geliyor cok kip kirmizi siyaha yakin resmen top kan geliyor ???