iremd-1798 Geçen yine tansiyonum oynamıştı şimdi ölçtüm yine 13 8 ve kalp atışım baya düşük çıktı. İnanılmaz bir baş ağrısı ve mide bulantısı var 😟 36+5 teyim 😟 bu tansiyon doğumu etkiler mi ya 😟
umrumdadegil iremd-1798 problem yok ki canım neden tedirgin oldun bu kadar? 13 tabi takip edilmesi gereken bir değer düşürmeye çalış 14 olmasın. Kalp atışın da düşük değil 🤷🏻♀️
Yasminnnnn iremd-1798 13/8 e kadar tansiyon normaldir üzeri olunca yüksek risklidir stres yapma canım
iremd-1798 umrumdadegil ne bilim hamileliğim boyunca en yüksek tansiyon 11 çıktı 13 ü bu ikinci görüşüm. Kalp atışımda hiç 100 altına inmedi 😟 şuan başım aşırı ağrıyor ve midem bulanıyor bunlar beni korkuttu 😟
umrumdadegil iremd-1798 yok canım 12/8 tansiyon normal olandır daha aşağı çıkabilir 13 olabilir. Gebelikte 13 olmamalı tabiki takip etmek gerekir 14 olursa hastanaye gidilmeli. Nabız 100 yüksek canım benim şuan çıkan nabız çok normal.
iremd-1798 Momofelisa ilk defa tansiyonum bu kadar yüksek kalp atışım düşük çıktı. Normalde ölçer takip ederim baş ağrısı mide bulantısı eklenince tedirgin etti 🥹
iremd-1798 umrumdadegil bu zamana kadar olan nabzım sorumluymuş o zaman 135 leri gördüm en düşük 121 falan çıkardı. Çok teşekkür ederim tansiyonumu biraz takip edeceğim. Umarım bebişimi de beni de etkilemez. 🌸
umrumdadegil iremd-1798 sen nabzını bence bi doktora söyle yüksekmiş nabzın senin. İnşallah etkileyen bir durum olmaz canım korkma 🥰
yigitmom_ umrumdadegil Gün içerisinde baş ağrım oluyor. Ölçüm yaptığımda nabzim 100ün altına düşmemiş oluyor. 16. Haftamda eser miktarda yüksek tansiyon çıkmıştı şuan 21+5 haftalığım tansiyonum 12/8 iyi seyrediyor ama baş agrimam olduğu gibi ölçüm yapıyorum nabzim yüksek çıkıyor. Sizce bu nabız gebeliği etkiler mi ?
iremd-1798 umrumdadegil evet haftaya gittiğimde söyleyeceğim çünkü benim hep yüksekti ve çevremdekiler bebek olduğu için normal olduğunu söyledi. İşin garibi ebe de ara ara gittiğimde kontrol ediyor bir şey demedi ama yol yürüdüm yorulmuşsun falan derdi sanırım bunu nabız için söylüyordu 🥹🌸 inşallah çok teşekkür ederim ❤️
umrumdadegil yigitmom_ eğer sürekli olan bir durumsa bu nabız yüksekliği doktoruna bildir. 100 mü çıkıyor yoksa 100 üzerine çıkıyor mu nabzın
iremd-1798 Yasminnnnn teşekkür ederim ❤️ mide bulantısı baş ağrısı eşlik edince korktum ama şuan daha iyiyim şükür 🌸
iremd-1798 Melosunannesii teşekkür ederim baş ağrısı mide bulantısı ile olunca bir de bu kadar yükselmeyince hiç stres yaptım 🥹🌸
iremd-1798 Tansiyonum 11 7 olmuş sorun yok baş ağrım geçmiş ama nabzın 113 bu sefer de 😅 bu zamana kadar hep yüksek olduğu için normal demiştim şimdi ona da dikkat etmeye başladım yüksek yani 😅
iremd-1798 Arzu45 ay onların sinirlendirmediği bir zaman olabilir mi ? Ben görümcrmle abla kardeş gibiydim anası sağolsun aramızı bozdu 😅