selinsz bende kilolu hamile kaldım ve istemsiz daha da aldım vücut kitle benim 29 falandı hamile kaldığımda şimdi kaç bilmiyorum. Bende sıkıntı yaşamadım çok şükür tansiyon şeker vs hatta ağırlaşmadım bile kendimi bedenen iyi hissediyorum ama bebek göbekte yağ olduğu için kendini daha az gösteriyor vs benim buna çok moralim bozulmuştu doktor net göremiyor. Bence daha ilk aylarınken sağlıklı beslenip bir diyetisyen desteği al. Ben şimdi olsa kesinlikle öyle yapardım. Birden kilo alınıyor özellikle son aylar bebek iyice büyüyünce. Bebeğin kilosu vs desek bile kilolu olunca daha da kilo alınca psikoloji etkileniyor insanın şahsi fikrim