Kızlar selam. 34 hafta olduk. 2-3 haftadır göğüs ortasında (karın ve göğüs arasında) acı ve ağrı karışımı bir şey var. Oturduğumda daha çok oluyor sıkışmadan kaynaklı heralde. Evde sütyen takmayıp sürekli açık tutuyorum orayı ama hiç geçmiyor. Tahriş ya da pişik gibi bi kırmızılık da yok ama elimi değdirince sızlıyor o bölge. Ne yapsam bilemedim yaşayan var mı ?