Belinayim 30haftalık hamıleyım erken dgm rıskınden ytyrm suan evde bır gece hastanede yattım 😔 ucuncu bebısım yatmak pekte mumkun degıl ama en azndan artk kendımı ck yrmuyrm karnm tas gb surekkı bebeıs dınmus basıyla baskı yapıyor halım fenaa bgn bebegn cantasını hzrladm herseyını takım takım yaptım ıc ıce kucuk posetlere kydum kı neyı neyle gydırceklerını bılsınler