Lalemmm12 AsELinAnneSi__ evet ben öğrendim bu şekilde görünmeyecek kadar azdı hemde bide 10 günüm varken öğrendim
Burcu-2634 AsELinAnneSi__ benimde böyleydi çok silikti kanda bile beta 4.99 çıkmıştı doktor ne var ne yok diyebiliriz demişti adet gecince kan vermiştim artmıştı
AsELinAnneSi__ Lalemmm12 kızımda geç döllenme oldu şüphelenip yapmıştım buda aynı olabilir mi acaba teşekkür ederim 🤗
Lalemmm12 AsELinAnneSi__ benim de geç döllenmeden kaynaklı o şekilde çıkmıştı canım var yani biraz daha bekle ama
AsELinAnneSi__ Lalemmm12 Teşekkür ederim canım riskliye girer diye korkuyorum 7.5 aylik kızım var şüpheli ilişki olunca test yaptım hayırlısı inşallah
_b-e_ Ben evde testte yapmadım pcostum hasta olmuyorum diye onemsemedım de 2.5 aylık fark ettim doktora gıtmısken keşke böyle fark edbılsydım de esıme suprız yapsaydım pozıtıf görünüyor ama hayırlısı olsun hakkında 🤦🏻♀️🥹
AsELinAnneSi__ _b-e_ inşallah canım küçük kızım var erken öğrenmek amaçlı yapmıştım şüphem üzerine inşallah hayırlısı 🤗
AsELinAnneSi__ gulcingulcin negatif ise hiç belli olmaması gerekir değil mi flaşla çektim ikinci olacak ama ilkte hiç böyle yaşamamıştım 😅
gulcingulcin AsELinAnneSi__ Ben de daha önce birkaç tane yapmıştım hiç çizgi yoktu negatifti.Bu çizgiyi gördükten sonra kan testinde de pozitif çıktı ☺️
AsELinAnneSi__ Naziko teşekkürler tarih takip edememiştim adetim düzenli değildi ilk kızımda da şimdi şüpheli ilişkiden 1.5 hafta sonra yaptım negatif olsa hiç çıkmaz heralde degilmi kızımda böyle olmadı ve su içmek vs etkiler mi dayanamayıp akşam saatlerinde yapmıştım malum yaz suyu çok tüketiyoruz 😅
1prensesannesi__ AsELinAnneSi__ 2 gunde bir erken test yap koyulasma takibi yaparsin o da kan testinden once senin icin bi garanti olmus olur 😁