İlk gebeliginiz ise sakın keyfi sezaryen olmayın derim acisi izi bir ömür geçmiyor şuan herkes yana yakıla (ben de dahil) sezaryen sonrası vajinal doğum yaptıracak doktor arıyor. Benimki mecburi sezaryen oldu ama kimseye tavsiye etmem sonrası normal doğuma göre hiç de masum değil. O yüzden herkese söylüyorum asla keyfi sezaryen istemeyin bırakın bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin akışına birakin. Sevgiler ♥️