Meriikoo Kızlar 12. Haftada doktor bebişimin cinsiyetine kız dedi, ilerleyen haftalarda netleşir dedi en başından beri erkek hissediyordum başta kabullenemedim ama şimdi artık kızçem diye inanılmaz kabullendim. Acaba ilerleyen haftalarda cinsiyetin değişme ihtmali var mı yani yanılma payı var mıdır? Şimdi de kızıma alıştım değişmesini de istemiyorum :)
Sinemm65 Meriikoo bize 12 de erkek demişti. 16. Haftada kız dedi 😄 değişebilir tabi ki 12 hafta çok erken
_ozlmm Meriikoo Doktorum bize 12.hafta da yapı olarak kıza benziyor ama bir şey diyemem çok erken dedi 15+5 te kız dedi detaylıda da kız oldu bizim değişmedi şuana kadar daha da değişmez inşallah doğru görülmüştür bende çok alıştım kızım demeye 😂
poyrazege1503 Meriikoo bende 11 de kiz dedi 13 te net söylicem bakalim bizde bekliyoruz bayram sonrasını 🙏
myavocado Meriikoo 12. hafta baya erken bir hafta, zaten kendiniz yazmışsınız, doktor da tahminde bulunduğunu, ileriki haftalarda netleşeceğini söylemiş, sözün kısası yanılma payı vardır evet 👍
bahtkara Sinemm65 ne güzel sağlıkla kucakla 🤲🏻 ya inşallah bana da öyle olur 12 de erkek dedi ama bacak arasında kordon da vardı.
_ozlmm bahtkara kemik yapısı kafa görünümü falan ben kendi ultrason resimlerime baktığımda oğlum daha kemikli kafası falan daha belirgin ama kızımda daha tombiş kemikleri falan görünmüyor erkekte genelde kemik görünüyor 😂
annesininballisi Meriikoo 11+5te kız ddi 16da kesin erkek dedi ki bende en basından beri erkek hissediyordum 🤷🏻♀️
minimonun-annesi annesininballisi banda o haftada geçen haftada kıza benziyor ama emin değilim 4 hafta sonra gel dedi size bacak arasına mı yoksa nuba bakarakmı konuştu
gayesblog Ayse650 benim sol tarafım ağrıyor ve bebeğim erkek :) alakası yok yani Meriikoo annesininballisi