Zinnureyn35 İştahım az Kasıklarım ağrıyor gibi Bebek çok yukarda değil diye tedirgin oldum bana mı öyle geliyor anca mı çıkacak yukarı bilemedim Mide bulantılarım azaldı ama iştah yok