Ececikko Arkadaşlar Balıkesir Edremit körfez hastanesinde yakın zamanda doğum yapan/yapacak olan var mı aranızda doktorlar nasıl, ilgi alaka fiyatlar bilgi verir misiniz
drn5410 Ececikko 4 sene önce doğum yaptım simdi 5 aylık gebeyim muayene ücretini dahi sorup gitmedim devlete gidiyorum çok memnunum 😅 ama 4 sene önce buket hanımda doğum yapmıştım biraz sert karakteri var netlik seviyor ama memnundum yinede . Ama bence sezeryan yanlısı 40 ustu 1 gun bile beklemedi sanci ile sezeryana girdim spinal anestezi yapıldı sonrasında beyin kanaması gecirdim açıkçası bu doğumumda kapısından bile geçmeyi düşünmüyorum
Minnaksever Ececikko Edremit’te yaşıyorum ben orda yapmayacağım ama eşimin arkadaşı geçen anlaşmış 35bine zam gelecekmiş artık 46bin olacakmış onun dışında arkadaşlarım hep orda sezaryen oldu yaşar beyin sezaryenini övüyorlar.doktor olarak ben de onur beye başlayacağım inşallah haftaya
Minnaksever Ececikko ama körfez hastanesi çok kazıktır söyleyeyim çok paracılar ve çok vukuatlari var ilk kızıma hamileyken Zuhal hanıma yolum düşmüştü kese büyük bebek yok artık oluşmaz 2 gün sonra gel kürtaj yapalım dedi.kizim şu an 4 yaşında…
Rosealbina Ececikko 10 yıl önce doktorum Yaşar beydi hala Körfez hastanesinde şimdi devlete gidiyorum eşimde devlet hastanesinde olunca tercihi iz devlet hastanesi oldu. Ama Yaşar bey gayet ii bir doktordu
drn5410 Minnaksever bende öyle düşünüyorum körfezin tek hastanesi olduğu için ahkam kesiyorlar hastane de hastaneye benzese eski bir yer ama havasından fiyatından geçilmiyor oraya daha para yediremem 4 sene önce kızımın zamanında devlette iyi bir doktora denk gelseydim kapısından gecmezdim muhtemelen şuan yaptığım gibi
drn5410 Minnaksever doktorumdan aşırı memnunum edremit devlette ayşe demirdöken tezcan doktorum çok guler yüzlü ilgili bilgili baya özel gibi muamele ediyor 🤗
Minnaksever drn5410 ben de o doktora gidiyorum gerçi henüz bir kere gittim doktor ilgiliydi ama yanındaki sekreter insanlara çok kaba davranıyordu o yüzden pek emin olamadım o zaman devam edeyim 🙂
drn5410 Minnaksever aa gerçekten mi ben hiç denk gelmedim kaba davranmasina ebe de sekreter de gayet ilgili idi hep kaç haftaliksiniz 🤗
drn5410 Minnaksever selamünaleyküm nasılsıniz gebeliginiz nasıl gidiyor ayse hanıma devam ediyor musunuz gitmeye memnun musunuz
Minnaksever drn5410 henüz 6 haftalık.bana kaba davranmadı ama dışarda çok sıra vardı soru soran insanlara tipine kıyafetine göre cevap veriyo gibi geldi herkesi cok terslediler ama bana çok karşı çok kibardı.neyse belki de ben yanlış anladım devam edeyim bakalım görelim
cactus123 Minnaksever evet çok kötü muamele yapıyorlar bende ilk ona gittim ikinci gittiğimde tarih yazdığı not kağıdını kaybettim diye sekreter beni azarladı git bi ay sonraya randevu bul da gel dedi henüz 6 haftalıktım ve çok üzüldüm henüz ilk gebeliğim sırf onlar yüzünden özele başladım
Selinoyku Ececikko edremit devlet hastanesinde adnan beye gidiyordum asiri memnun kaldim. Ama acil oldugu icin dogumumu yaptiramadi. Dogum kismi icin yorum yapamam ama ebesi sekreteri kendisinin ilgi ve alakasi super👍
Minnaksever cactus123 ben sonrasında kötü bisey görmedim hala devam ediyorum geçen mesela verdiği tarihten bir hafta sonra gittim gayet aldılar hemen.doktor zaten çok iyi ve sabırlı bi kadın ama sekreterleri biraz saygısız gelmişti bana onu da sonra görmedim.ben hem özele hem devlete gidiyorum henüz karar veremedim
Minnaksever drn5410 aleykümselam teşekkürler iyi gidiyo şükür evet hem ona hem de Onur beye devam ediyorum ikisinden de memnunum şu an 🙂