Merveasm Rukiye0 22 haftalık hamileyim devamlı tansiyonum 8-4 9-5 doktora söylediğimde dinlen devamlı tuzlu ayran tüket yüksek tansiyondan kork diyor evet haklısınız diyorym ama yaşam kalitem düştü tek hbirşey yapamaz oldum
yagmurus Bende burda bekleyeyim hamileliğimin başından beri tansiyon düşüklüğü yaşıyorum ayakta zor duruyorum bazen resmen kan hapı veriyor doktor sürekli ama fayde etmiyor kan hapı bana