Kızlar 1 saat önce kan geldi doktora gittim açıklık kontrol yapıldı yarım santim açıklık var dedi nst ye bağlandım minik minik sancim çıktı . Eve gönderdiler takip et dedi bazi kisiler
de 1 günde bazı kişilerde 1 haftada açıklık ilerliyor dedi sizde nasıl oldu