Glcndmrts biraz zordu valla canım kolay diyemem dün 11 de hastaneye yattım nst de sancılar vardı düzenli olmaya başladı hatta ama açılma hiç yoktu prooes ilaç verdiler alttan açılma için ongun hiç acıkma olmadi ertesi gün oldu başladi açılma o şekilde devam etti ikinip ederken çok zorlandım ama sonunda becerdim bebiş geldi alttan dikişim de var maalesef