Yenianness Merhaba 19+5 im. Bebeğin sabah akşam minik tekme gibi hissediyorum bu hareketler ne zaman sıklaştı sizler de ve hisler nasıldı?
Fatma-ylmz Yenianness 18+2 yim daha hiç bir hareketini hissedemedim ben hecanla bekliyorum biraz kilolu olduğumdan kaynaklanıyor olabilir diye düşündüm
FyA Yenianness ben 20lerde anca hissettim 🤣🤣🤣 hiç anlamıyodum , 20den sonra net yani hissetmeye başladım ve maşallah oğluşuma 🧿 acayip hareketli hiç durmuyo 🤲🏻🥰
Yenianness Fatma-ylmz hissetmeye başlamak da zor bu sefer de doğru hareket mi hissettim mi diye düşünmeye başlıyorsun 😂
Merve1234Merve Benim ilk gebeliğim. çok geç sıklaştı hareketi. iyi mi diye sürekli endişe ederdim o yüzden. 29 dan sonra düzenli bi şekilde hareketi oldu.