Songul07 bizim seçtiğimiz isim için de neredeyse bir tane iyi yorum duymadık, alakalı alakasiz herkes eleştirdi 😂 kafanıza takmayın, sizin beğenmeniz ve bebeğiniz için uygun bulmanız önemli olan. Objektif fikrim de, bence gayet güzel, az konulan bir isim, klasik ve popi isimlere tercih ederim.