M-gok 21 haftalık hamileyim 18 haftadan beri hep kaşık bölgemde hissediyorum hareketleri normal midir yukarı ne zaman çıkacak
Sinemm65 M-gok ben 33. Haftamdayım hiçbir zaman yukarıda hissetmedim hareketlerini hep aşağı da bebeğim. Ama 1-2 haftadır yukarıda hissetmeye başladım o da artık büyüdüğünden kaynaklı sanırım yoksa hep aşağıdaydı kızım 🌸