Leyla-9 ben 30 da hazırlarım diyodum. Ama 2. Diye midir nedir hiç hevesim yok 34 te hazırladım. O da 36 da doktora gidicem sancı falan çıkar da doğuma alırsa diye hazor olsun dedim yoksa daha yapmazdım heralde 😂 ama her şey eksiksiz hazırlayın çıksın aradan 30 dan sonra zor olıyo