Dmt0 Htceakan0708 yaaaa bu aşka olan inancını kaybetmiştinn, demek ki kaybetmemek lazım 😂 inşallah gerçekten pozitiftir, tebrik ederimmm
Htceakan0708 Dmt0 okadarrr çok negatif gördüm ki😂 sanırım kalp atışı falan duyana kadar hamile olsam da inanmam 😂 çünkü birde dış gebelik geçmişim var neyazıkki 😞 umarım hepimiz en yakın zamanda güzel haberler alırız🙏
Dmt0 Htceakan0708 umarım bu sefer sağlıklıca ilerler. Bende 2 kez kalp atışı duydum ancak ikisini de kaybettim. Bundan sonrası hepimiz için çok güzel geçer inşallah, dualarım sizinle ☺
Htceakan0708 Dmt0 sebebi ne peki kayıpların araştırıldı mı acaba ? Benim dış gebelikten sonra troitler çok yüksek çıktı ve sebebi muhtemelen guatr denildi
Htceakan0708 Dmt0 inşallah güzel haberler olur hepimize ya senden de güzel haberler gelsin yazmayı unutma 🙈
Dmt0 Htceakan0708 genetik testler temiz çıktı. Kan pıhtılaşma testinde bir gende problem çıktı, birde rahim şeklim t şeklindeymiş histeroskopi oldum. Bakalım bu sefer neler olur, merakla bekliyorum bende 😄
Dmt0 Htceakan0708 ameliyat oldum ancak ameliyatın da yeniden yapışıklık olma riski varmış. Ameliyattan sonra adetim kısaldı miktarı da azaldı o yüzden yapışıklık riski var, bi kaç ay daha gebelik olmazsa yeniden rahim filmi çekilip bakılacak 😩