minnakannesi38 37 . Haftamdayım 1 saatten belli belimde şiddetli bi agrı varr Doğum belirtisimi acaba sadece sol kaşığım agrıyor ara ara sağda bişi yok Doğum belirtisimi acaba yada açılma belirtisimi ?
HalisEbruoban minnakannesi38 canım olabılıyo acılmanı anlayamazsın dogum sancısıda yürüyünce artıyo sadece bel agrımıyo yınede doktoruna bı sor ıstersen
Yarenelibol Bndede var o sağ saol bel arısı yatıom klkamıom kasılıo ama arı yok sade bel arıo 2 cm açılmam var nişanım geldi gelen giden yok 37+6 nabıcam bilmiyorm sancıyı anlamak zor suan nasl bişey bilmiom doktorm kasılmalarını takip et dedi kasılma ne onuda anlamıom toplanıo kalıo sonra geçio arı yapmıo