prens_prenses_annesi Kizlar 15+3 haftaligim 2. Gebelik fakat hissetmiyorum bu haftalarda hisseden oldumu
snowglobe prens_prenses_annesi ben 18 de hissetim . güya ikinciler erken diyolar ama bunu daha geç hissettim😂
Kubrakar272727 prens_prenses_annesi 3 cu gebelik 17 haftada hissetmiştim şuan 22+2 olduk baya net. Kilolu biriside değilim
Dertsizgeliin prens_prenses_annesi ilkinde 19.haftamda hissettim ikinci gebelikte 21 haftanın sonlarında hissettim 😊
Leylaaaaa prens_prenses_annesi ben ilk gebelikte 22 lerde hissetmistim, ikinci de 16. Haftada hissetmeye başladım, bu arada kiloluyum 100 civarı
_b-e_ Ben 26+4 deyim halen hareketlerını secemıyorum çok aferdersınız mıdemmı bagırsagımmı dıyorum çok geç hıssettım hareketını ıkı gündür de hıc hıssetmıyorum