Rabisyigit bende 2 ay sonra doğum yapicam inşallah Adnan hocaya gidiyorum ben yeni geldi hastaneye ilk ona başladığım için o hocayla devam ettim bilmiyordum daha önce , doğumdan sonra tahlillerinde doğum ücreti dışında ücret aliyolar mi acaba bana tahlil ucretleri çok pahalı geldi hastanenin biliyormusunuz