Arkadaşlar hayırlı geceler 19+3 deyim her yıl olduğu gibi bu yılda polen ve terlemeye bağlı alerjiler baş göstermeye başladı. Kollarımda isilik çoğaldı çok kaşınıyor. Bu dönemde aynı sorunları yaşayanlar fikir ve süreçlerini paylaşırsa çok mutlu olurum. Alternatif çözüm sunarsanız sevinirim 🙏🏻