1palyaco inriii ben kaldım . Kürtaj olmuştum kürtaj sonrası 16 25 21 30 falan gibi gitti. Ardından hamile kaldım .
inriii 1palyaco yaa ne guzel ben 9 aydir deniyorum olur insallah suan 3 aydır olmuyorum nedense yarin bi test yapicam