incim2306 korse ilk haftalar için biraz sıkıntı olabilir dikislerin için ben ilk doğumumda sıkı bi tayt giyinmistim annem kuşak bağlamıştı ikinci haftadan sonra korse giyindim bayağı etkisini de gördüm bebek emdikçe zayıflıyordum göbeğim de eridi sezeryan göbeğim de kalmadı