Balkizannesii8875 İyi geceler kızlar biraz yas pasta yedin bayatmis tamda anlayamadım zehirlensem belirti olur mu sizde şuan bi belirtim yok ama emin olamiyorum.Lütfen yardımcı olur musunz hamileyim de 5 haftalık fln.Teşekkür edrm .
tgbmerve Balkizannesii8875 zwhirlenirseniz karın ağrısı kusma ishal olur acilde ona göre ilaç verirler , korkmayın biraz yoğurt yiyin olmadı , daha 5 haftakikmis sizden beslenmiyor suan
myavocado Balkizannesii8875 zehirlenseniz, bulanti, kusma, halsizlik, ishal, ateş illa ki benzeri bir belirti olur. Ayran, bol su içip dinlenin, herhangi bir şikayet olursa acile gidersiniz endişe etmeyin bence şimdiden
Sadeceanne2 Balkizannesii8875 bebeği Öylr güzel bir mekanizma içinde yaratmış ki Allah sen den ona Zehirli hiç bişey. Geçmez sana azıcık karın ağrısı yapar belki o kadar oda bişey olmaz bugün de bayat bozuk şeyler tüket en tüketene
Gerbuce Ben çubuk kraker yedim tarihi geçmiş hiçte farkında değildim 15 haftalık hamileydim bir şey olmaz sanıyorum