Mucizebebegim1
Yani sen Dili karşı tarafı eleştirme ve yargılama dilidir ister istemez karşı tarafı rahatsız edebilir Ben dili ise ortamı daha sakin ve yumuşak kılar her iki tarafında konuya daha ılımlı şekilde adapte olmasını sağlar.
Eşinize örneğin. Sen zaten hep böylesin beni hiç dinlemiyorsun. Derseniz bu sen dilidir
Eşinize örneğin. Seninle konuşmak beni mutlu ediyor ama sanki bazen sana kendimi ifade edemiyorum gibi hissediyorum çünkü beni dinlemedigini düşünüyorum derseniz ortam daha ılımlı ve karşıdaki daha anlayışlı olabilir. Buda ben dilidir..
Çocuğunuza örneğin. Kaç kez söyledim neden laftan anlamıyorsun derseniz. Bu sen dilidir.
Çocuğunuza örneğin. Bu konuyu bir kaç kez konuşmuştuk aslında ama beni dinlemedigini düşünüyorum ve bu beni üzüyor… Bu ben dilidir
Vs vs hayatınıza katabileceginiz sen ve ben dili uygulaması hem sizi hem çevrenizi sakin saygılı ve ılımlı bir hale getirir. 🙏🏻💕