Kızlar ellerim okadar uyuşuk ki vallahi hiç birsey tutamıyorum hissizim resmen ya başım çok dönüyor ellerim uyuşuk sürekli biseyleri tutamıyorum sakarlık değil ama gerçekten tutamıyorum niye böyle oldu anlamdm kendimi çok kötü hissediyorum devamlı burnum kanıyor halim enerjim yok resmen yürürken bile zorla yürüyorum bu skntilari yaşayan varmi özellikle el uyuşmasi 32 haftalik gebeyim