Erva18 Kızlar 5 haftali k geneyim tansiyonum çok düşüyor ne yapabilirim sürekli basim dolanıyor halsizlik falan var
tgbmerve Erva18 ilk başlar benimde öyleydi 8/5 tansiyon hep, tuzlu siyah zeytin ekmek tükettim, çubuk kraker gün içinde ara ara sürekli yiyin , mısır patlatin tuzlu ara ara yiyin , ben eti gong goturuyordum iş yerine çok iyi geldi bana
Elifb_ Tansiyon düşüklüğü ilk başlarda olur ayran iç tuzlu şeyler ye az ama sık ye gün içinde muz falan tuket yüksek olması sıkıntı korkutma yani kendini
Erva18 Elifb_ korkudan değil ama sürekli halsizlik olunca hayat kalitem kalmıyor bi kizim var onunla hoc ilgilenemiyorum
Elifb_ Erva18 ben ilk olduğunda korkmuştum ama geçici bir süreç 🌸 eşim doktor az ama sık sık acıkmasamda bir şeyler yememi söylemişti işe yarıyor gerçekten 🥰
Elifb_ Erva18 bende de öyleydi sebebi yok onun bir süre gün içinde atıştırma yaparak deneyin düzelecektir