Merhabalar ben de tüp bebek ile hamile kaldım bizim ilaçlar çok kabız yapıyor ben size harika bi çözüm söylicem şimdi bununla çözdüm
Doktorunuza danışarak Orzax magnezyum suda eriyenden akın uyanınca aç karna onu 1 bardak su ile için ve yine aç karna 1 adet avokado yiyin ben böyle mucize gibi çözdüm yarım saat bunlardan sonra aç kalın çözüleceğine inanıyorum benim mucize gibi oldu